Witamy na GTAOnline Obecny czas to 2018-11-16, 08:06 Użytkowników: 76696
Strona główna | Użytkownicy | Grupy | Faq | Regulamin | Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Jak gracz wychodzi nie usuwa się playerblips
Autor Wiadomość

AkossPL 





Informacje
Nick w MP: AkossPL
Wiek: 17
Na forum: 1322 dni
Posty: 123
Piwa: 1
Respekt: 50

Wysłany: 2018-10-18, 13:43   Jak gracz wychodzi nie usuwa się playerblips



Siema mam taki problem że jak ktoś wychodzi z serwera nie usuwa się blips

function onResourceStart resource )
      for idplayer in ipairsgetElementsByType "player" ) ) do
        if ( players[player] ) then
            createBlipAttachedTo player02players[source][1], players[source][2], players[source][3] )
        else
            createBlipAttachedTo player02color[1], color[2], color[3] )
        end
    end
end

function onPlayerSpawn spawnpoint )
    if ( players[source] ) then
        createBlipAttachedTo source02players[source][1], players[source][2], players[source][3] )
    else
        createBlipAttachedTo source02color[1], color[2], color[3] )
    end
end

function onPlayerQuit ()
    destroyBlipsAttachedTo source )
end

function onPlayerWasted totalammokillerkillerweapon )
    destroyBlipsAttachedTo source )
end

function setBlipsColor sourcecommandNamerg)
    if ( tonumber ) ) then
        color = { tonumber ), tonumber ), tonumber ) }
          for idplayer in ipairsgetElementsByType "player" ) ) do
            destroyBlipsAttachedTo player )
            if ( players[player] ) then
                createBlipAttachedTo player02players[source][1], players[source][2], players[source][3] )
            else
                createBlipAttachedTo player02color[1], color[2], color[3] )
            end
        end
    end
end

function setBlipColor sourcecommandNamerg)
    if ( tonumber ) ) then
        destroyBlipsAttachedTo source )
        players[source] = { tonumber ), tonumber ), tonumber ) }
          createBlipAttachedTo source02players[source][1], players[source][2], players[source][3] )
    end
end

addEventHandler "onResourceStart"resourceRootonResourceStart )
addEventHandler "onPlayerSpawn"rootonPlayerSpawn )
addEventHandler "onPlayerQuit"rootonPlayerQuit )
addEventHandler "onPlayerWasted"rootonPlayerWasted )

function destroyBlipsAttachedTo(player)
    local attached getAttachedElements player )
    if ( attached then
        for k,element in ipairs(attached) do
            if getElementType element ) == "blip" then
                destroyElement element )
            end
        end
    end
end


Postaw piwo autorowi tego posta
 

Bartlomiej 
Uczeń Lua / Mapper





Informacje
Nick w MP: RudyTM
Wiek: 15
Na forum: 329 dni
Posty: 68
Piwa: 4
Respekt: 35,3

Wysłany: 2018-10-18, 13:52   



Użyj Tego
https://wiki.multitheftauto.com/wiki/PL/createBlip

_________________
Nazwa: TiyLife Polski Serwer RPG
Forum: W Budowie
Discord: https://discord.gg/kUP6YCk
Prace Techniczne
Postaw piwo autorowi tego posta
 

rresz 





Informacje
Nick w MP: Domiinoo
Wiek: 18
Na forum: 270 dni
Posty: 18
Respekt: 50

Wysłany: 2018-10-18, 14:35   



AkossPL, Niech ktoś z twoich kolegów dolaczy do serwera użyj komendy /debugscript 3 i niech wyjdzie. jak wyjdzie wyslij zdjecie erroru badz warningu jaki ci sie pokazal w debugscript

Postaw piwo autorowi tego posta
 

Norbert1234 
workout<3/lua





Informacje
Nick w MP: Gusterowskyy
Wiek: 14
Na forum: 1230 dni
Posty: 185
Piwa: 80
Respekt: 60

Wysłany: 2018-10-18, 15:04   



Bartlomiej, Co mu to da? Powiesz mi? To jest przecież na tworzenie blipu.

Jeżeli mam rozumieć to blip nie znika po wejściu w marker np. , Tak?

_________________
Programuje komputery z wgranymi *bluescreenami * =D


Aktualny projekt: DiamondLife
Postaw piwo autorowi tego posta
 

DomineQ 
Amator LUA





Informacje
Nick w MP: EZ3N
Wiek: 16
Na forum: 1203 dni
Posty: 304
Piwa: 3274
Respekt: 80,5

Wysłany: 2018-10-18, 15:13   




function onPlayerQuit ()
    if not (players[source]) then
    destroyBlipsAttachedTo source )
     end
end


[ Dodano: 2018-10-18, 16:14 ]
"Norbert1234" napisał/a:

Bartlomiej, Co mu to da? Powiesz mi? To jest przecież na tworzenie blipu.

Jeżeli mam rozumieć to blip nie znika po wejściu w marker np. , Tak?


Przecież wyraźnie pisze, że po wyjściu z serwera XD

_________________
Postaw piwo autorowi tego posta
 
Tagi: jak :: gracz :: wychodzi :: nie :: usuwa :: się :: playerblips
Anonymous



Dołaczył: Wczoraj 0:00
Posty: 1
Skad: google.com


Anonymous Koniecznie zajrzyj na:








Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by Przemo modified by xXx 2003-2016

Template GTAONLINE created by gtaonline.pl



Strona wygenerowana w 0,15 sekundy. Zapytań do SQL: 18