Witamy na GTAOnline Obecny czas to 2019-02-22, 06:01 Użytkowników: 77913
Strona główna | Użytkownicy | Grupy | Faq | Regulamin | Zaloguj


Poprzedni temat :: Następny temat
przyciemnienie szyb dla konkretnego elementu pojazdu
Autor Wiadomość

mtm 
</3





Wiek: 19
Na forum: 1056 dni
Posty: 185
Piwa: 131
Respekt: 70

Wysłany: 2018-09-29, 13:31   przyciemnienie szyb dla konkretnego elementu pojazdu



cześć, jak w temacie.
shadery do tego?
nie mam pojęcia jak to zrobić, szukałem na anglojęzyczncznych forach podobnych tematów; nieskutecznie.
Zakładam że te szyby to konkretna tekstura tak?
A czy nałożenie zmodyfikowanej tekstury na konkretny pojazd jest realne?

serdeczna reputacja za przekazaną wiedzę czeka

_________________
discord: Maks#0205
Postaw piwo autorowi tego posta
 

Query 
LightRPG





Nick w MP: Query
Wiek: 17
Na forum: 412 dni
Posty: 312
Piwa: 507
Respekt: 111
Respekt: 111

Wysłany: 2018-09-29, 13:53   



shader masz w its v1. tylko zmodyfikuj skrypt nakladajacy shader

_________________


Forum : https://light-rpg.pl
Discord : https://discord.gg/EaDzNQb
Fanpage : https://www.facebook.com/lightrpgmta/
My rozjaśnimy ci życie...

Postaw piwo autorowi tego posta
 

Thinks 





Nick w MP: SataN
Wiek: 15
Na forum: 1666 dni
Posty: 640
Piwa: 2597
Respekt: 8,3

Wysłany: 2018-09-29, 16:12   



Możesz wyciągnąć model pojazdu i edytować szyby na ciemniejsze.

_________________
Podpis został zablokowany przez Administrację
Postaw piwo autorowi tego posta
 

mtm 
</3





Wiek: 19
Na forum: 1056 dni
Posty: 185
Piwa: 131
Respekt: 70

Wysłany: 2018-09-29, 20:06   



"darecky02" napisał/a:

shader masz w its v1. tylko zmodyfikuj skrypt nakladajacy shader


nie nie, nic wyciągać nie chcę. chcę tylko teorię, a nawet nie wiem co to its

"Thinks" napisał/a:

Możesz wyciągnąć model pojazdu i edytować szyby na ciemniejsze.


lecz wyciągnięcie modelu i wpisanie go ponownie jako podmieniony podmieni wszystkie

_________________
discord: Maks#0205
Postaw piwo autorowi tego posta
 

Thinks 





Nick w MP: SataN
Wiek: 15
Na forum: 1666 dni
Posty: 640
Piwa: 2597
Respekt: 8,3

Wysłany: 2018-09-30, 13:45   



mtm, To możesz zrobić przecież to pod elementdate, jeśli chcesz przyciemnione szyby, nadajesz el date na pojazd i zmienia.

_________________
Podpis został zablokowany przez Administrację
Postaw piwo autorowi tego posta
 

DomineQ 
Amator LUA





Nick w MP: EZ3N
Wiek: 16
Na forum: 1301 dni
Posty: 305
Piwa: 3367
Respekt: 90,5

Wysłany: 2018-10-01, 17:40   



Potrzebna Ci jest tekstura na przyciemnienie szyb, jeżeli nie chcesz wyciągać z innej paczki to nie wnikam.

Gdy masz teksture, a chcesz nadawać ją na osobny pojazd, a nie na wszystkie tego modelu robisz to za pomocą element daty.

Może tak na chłopski rozum:
Zrób skrypt na te przyciemnienie tzn. jeżeli posiadamy edate jakąś tam to wtedy tekstura zaczyna działać i na przykładzie panelu do montazu tego przyciemnienia: montujemy, nakaldamy edate i nasze przyciemnienie powinno działac.

Moze i troche namieszane, ale nie wiem jak Ci to dokladniej wytlumaczyc.

_________________
Postaw piwo autorowi tego posta
 
Tagi: przyciemnienie :: szyb :: dla :: konkretnego :: elementu :: pojazdu
Anonymous



Dołaczył: Wczoraj 0:00
Posty: 1
Skad: google.com


Anonymous Koniecznie zajrzyj na:



www.assistant-life.pl







Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by Przemo modified by xXx 2003-2016

Template GTAONLINE created by gtaonline.pl



Strona wygenerowana w 0,18 sekundy. Zapytań do SQL: 18