Zaloguj się by uzyskać pełen dostęp. Nie masz jeszcze konta? Założ je już teraz w kilka sekund.
Wysłany: 2018-09-26, 19:41


VVrongVVay







Wiek: 30
Na forum: 1942 dni
Posty: 26
Nick w MP: VVrongVVay



Respekt: 50


Problem polega na tym, że po wyrzuceniu kostką tekst z informacją widoczny jest dla całego serwera, a nie dla graczy w pobliżu. Kolejnym problemem jest to, że nie potrafię dodać takiego czegoś, że będzie widać kto wyrzuca kostką. (Kostkę używa się poprzez ekwipunek na serwerze DayZ)

Bardzo proszę o pomoc! :)

function onPlayerCasino (itemName)
    setElementData(source,"Kostka do gry",getElementData(source,"Kostka do gry")-1)
    local oczka math.random(16)
    outputChatBox("wyrzuca "..oczka.." oczek kostką!"getRootElement(), 25500true )
end
addEvent("onPlayerCasino",true)
addEventHandler("onPlayerCasino",getRootElement(),onPlayerCasino)


Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2018-09-26, 19:47


Kalizman

Coś napewno...






Wiek: 17
Na forum: 1108 dni
Posty: 1419

Piwa: 3259

Respekt: 373,5
Respekt: 373,5Respekt: 373,5Respekt: 373,5Respekt: 373,5


zamień na:
outputChatBox("wyrzuca "..oczka.." oczek kostką!",source25500true )


Podpis

Sprzedam gamemode RPG na platformę MTA:SA za niską cenę:
http://www.gtao.pl/%3Cfont-colorlime%3Esprzedam%3C-font%3E-gm-mta-country-rpg-vt126606.htm

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2018-09-26, 20:16


SataN.







Wiek: 15
Na forum: 1782 dni
Posty: 742
Nick w MP: SataN

Piwa: 3459

Respekt: 54


Ostrzeżeń: 100%
Spróbuj

function onPlayerCasino (itemName)
    local Gracz getPlayerName source )
    setElementData(source,"Kostka do gry",getElementData(source,"Kostka do gry")-1)
    local oczka math.random(16)
    outputChatBox("..Gracz.." wyrzuca "..oczka.." oczek kostką!",source, 255, 0, 0, true )
end
addEvent("onPlayerCasino",true)
addEventHandler("onPlayerCasino",getRootElement(),onPlayerCasino)


Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2018-09-26, 22:55


VVrongVVay







Wiek: 30
Na forum: 1942 dni
Posty: 26
Nick w MP: VVrongVVay



Respekt: 50


"Kalizman" napisał/a:

zamień na:
outputChatBox("wyrzuca "..oczka.." oczek kostką!",source25500true )


chodzi mi o to by gracze w pobliżu widzieli co wyrzuca dany gracz na kostce czyli chce by widzieli to co wyświetli się na czacie. + zależy mi na tym by było widać kto rzuca.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2018-09-27, 00:18


ST4GE

RoyalMTA






Wiek: 15
Na forum: 341 dni
Posty: 205
Nick w MP: ST4GE

Piwa: 91

Respekt: 61,5


Jeżeli chcesz, że w danym rejonie to stwórz marker lub colshape, a przy wyświetlaniu sprawdź czy gracz jest w markerze/colshape.


addEvent("onPlayerCasino"true)
function onPlayerCasino(itemName)
    local Gracz getPlayerName(source)
    setElementData(source,"Kostka do gry"getElementData(source,"Kostka do gry")-1)
    local oczka math.random(16)
    outputChatBox(..Gracz.." wyrzuca "..oczka.." oczek kostką!"source25500true)
end
addEventHandler("onPlayerCasino"rootonPlayerCasino)


Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2018-09-27, 13:54


VVrongVVay







Wiek: 30
Na forum: 1942 dni
Posty: 26
Nick w MP: VVrongVVay



Respekt: 50


"ST4GE" napisał/a:

Jeżeli chcesz, że w danym rejonie to stwórz marker lub colshape, a przy wyświetlaniu sprawdź czy gracz jest w markerze/colshape.


addEvent("onPlayerCasino"true)
function onPlayerCasino(itemName)
    local Gracz getPlayerName(source)
    setElementData(source,"Kostka do gry"getElementData(source,"Kostka do gry")-1)
    local oczka math.random(16)
    outputChatBox(..Gracz.." wyrzuca "..oczka.." oczek kostką!"source25500true)
end
addEventHandler("onPlayerCasino"rootonPlayerCasino)


Chciałbym by wyglądało to jak na devGamingu.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2018-09-28, 15:21


DomineQ

lua mejster






Wiek: 16
Na forum: 1416 dni
Posty: 305
Nick w MP: EZ3N

Piwa: 3838

Respekt: 90,5



Więcej informacji znajdziesz w Wikipedii MTA:

onClientColShapeHit



Więcej informacji znajdziesz w Wikipedii MTA:

onClientColShapeLeave


Podpis
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2018-09-29, 10:37


Kuks*

Dziad zdziadziały






Wiek: 8
Na forum: 486 dni
Posty: 226
Nick w MP: Kuks*

Piwa: 1270

Respekt: 85,8


addEvent("onPlayerCasino"true)
function onPlayerCasino(itemName)
    local Gracz getPlayerName(source)
    setElementData(source,"Kostka do gry"getElementData(source,"Kostka do gry")-1)
    local oczka math.random(16)
    local pos1 = {getElementPosition(source)}
    
    for i,gracze in ipairs(getElementsByType("player")) do
        local pos2 = {getElementPosition(gracze)}
        local int getElementInterior(source)
        local int2 getElementInterior(gracze)
        if getDistanceBetweenPoints3D(pos1[1], pos1[2], pos1[3], pos2[1], pos2[2], pos2[3]) < 20 then
            outputChatBox(Gracz.." wyrzuca "..oczka.." oczek kostką!"gracze25500true)
        end
    end
    
end
addEventHandler("onPlayerCasino"rootonPlayerCasino)


Sprawdź, czy działa, nie testowałem, ale powinno :)

Podpis
Tak
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2018-09-29, 12:49


VVrongVVay







Wiek: 30
Na forum: 1942 dni
Posty: 26
Nick w MP: VVrongVVay



Respekt: 50


"Kuks*" napisał/a:

addEvent("onPlayerCasino"true)
function onPlayerCasino(itemName)
    local Gracz getPlayerName(source)
    setElementData(source,"Kostka do gry"getElementData(source,"Kostka do gry")-1)
    local oczka math.random(16)
    local pos1 = {getElementPosition(source)}
    
    for i,gracze in ipairs(getElementsByType("player")) do
        local pos2 = {getElementPosition(gracze)}
        local int getElementInterior(source)
        local int2 getElementInterior(gracze)
        if getDistanceBetweenPoints3D(pos1[1], pos1[2], pos1[3], pos2[1], pos2[2], pos2[3]) < 20 then
            outputChatBox(Gracz.." wyrzuca "..oczka.." oczek kostką!"gracze25500true)
        end
    end
    
end
addEventHandler("onPlayerCasino"rootonPlayerCasino)


Sprawdź, czy działa, nie testowałem, ale powinno :)


Dziękuje! Działa! Mam jeszcze jeden problem, a mianowicie kostka w ekwipunku jest brana pod ilość i zużywa się i znika z EQ w zależności od tego ile jej mamy. Chciałbym by to był stały przedmiot, który nie może się zużyć.

[ Dodano: 2018-09-29, 12:57 ]
Kod:

elseif itemInfo == "Użyj kostki do gry" then
triggerServerEvent("onPlayerCasino",getLocalPlayer(),itemName)


DAŁEM RADĘ! Dziękuje!

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Tagi: funkcja :: kostkę :: gry :: jak :: roleplayach
Anonymous





Na forum: 245 dni
Posty: 1



Anonymous Koniecznie zajrzyj na:








Wyświetl posty z ostatnich:   

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: