|
Wysłany: 2012-09-14, 16:48
|
|
Morandor

|
|
|
|
Chcia?bym by kto? wyt?umaczy? mi jak instalowa? mapy na serwer samp i ?eby auta by?y gdzie ja chce, a nie stoj? jakie? przy ulicach. Chodzi mi ?e np. wgram jaka? mape swoj? np. jak?? 1 baze oczywi?cie chce ?eby auta by?y tylko przy niej, a za tydzie? b?de chcia? w?o?y? drug? baz?, ale nie podmienia? bazy tylko ?eby te dwie by?y jak to zrobi?, robi?, jak to wgrywa? jestem w tym zielony ;/? W og?le chyba jak si? instaluje mapy to trzeba ich format zmienia? prosz? o wyt?umaczenie. Nie wiem czy to ma co? do pawno w sumie narazie jestem zielony dlatego prosi?bym o wyt?umaczenie szczeg??owe, tak ?ebym zrozumia? z g?ry dzi?kuje
Chodzi mi po prostu o wgrywanie map i ?eby auta sta?y tam gdzie ja chce no i jeszcze jak robi? spawny z jakimi? napisami np. zapraszam na forum itp.?
Sory jak nie ten dzia? chce zrobi? serwer, a narazie jestem zielony nie wiem jak zaczyna? chyba od tego:)
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: 2012-09-14, 19:27
|
|
optimus
PawnoMen

Nick w MP: [PMS]ReveresPL
Piwa: 159
|
|
|
|
Spokojnie go?ciu bo dwa razy to samo napisa?e?
Jak autka dodawa?
A mianowicie odpalasz tam gdzie zainstalowa?e? sampa i uruchamiasz program "sampdebug.exe" tam masz okienka o kliksz "Launch debug" pojawisz si? na spawnie i nast?pnie wpisujesz do czatu komend? /vsel - wybierasz auta i klikasz enter (je?eli chcesz da? nast?pne auto to daj klawisz w prawo a jak poprzednie to CTRL chyba tak).
Bazy to du?o roboty wi?c poradzi? bym ci uczy? si? programowaniabo to nie jest tak hop siup i mo?e m?g?bym zrobi? to za FREE pisz na GG:25383499 to pogadamy.
Je?eli co? ?le wyt?umaczy?em to albo sobie ubierz okulary , albo poprostu pisz.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: 2012-09-15, 15:29
|
|
Morandor

|
|
|
|
szczerze ma?o z tego rozumiem jak umiesz robi? serwery i mi to wyt?umaczysz to jestem otwarty mog? tak?e zap?aci? wi?c nie b?dzie to za darmo napisa?em dzi? do ciebie na gg jako? si? dogadamy czekam na odpowied?
|